Kemerli Kış Zirve Tırmanışı (11-13 mart 2016)

Musatafa ile biltepe tırmanış duvarında tırmanırken bir zirve faaliyeti planlama fikri ortaya çıktı Ertesi gün Ankaraya gidiyordum ve 1 hafta orada kalacağımdan dönüncede bu yoğun olacağımdan bu fikre pek sıcak bakmamıştım. Fakat Ankarada faaliyetin iyi planlanırsa haftasonuna sığabileceğini farkettim. Mustafa ile görüşüp Umut ve Yağmurada haber verdikten sonra hazırlıklara başladık. 4 adet alt grupla beraber 8 kişi olarak Kaçkar bölgesindeki kış ulaşımı en kolay dağ olan Kemerli dağına faaliyeti planlamaya başladık.
Perçembe günü katılımcı listesi belirlendi Yağmur dersleri dolaysıyla aaliyete katılmama kararı aldı.
Aynı gün akşam 17:00 da kulüpten malzemeleri teslim aldık. cuma günüdersi olmayanların sabahtan otostop ile gitmesi dersii olanlarında akşam 19:30 da araçla aydere ulaşması, Cumaresi avusor göle intikal ve kamp kurulması Pazar zirve denemesi akabinde dönüş şeklindeydi.
Cuma günü 19:30 da Kampüste buluştuk yemek yedikten sonra alışverişimizi yaparak Aydere doğru 160km lik yola çıktık 23:00 da Aydere ulaşıp çadırlara geçerek dinlenmeye başladık.
Cumartesi saat 05:00 da kalkarak yürüyüşe başladık sert karda çok batmadan 14:00 tam kar yumuşamaya ve yapışmaya başladığında kamp alanına vardık.
Gün boyunca yemek yiyip su kaynatarak ertesi günkü zirve denemesine hazırlandık. Saat 20:00 civarı yattık
Soğuk ve titremeli bir gece sonrası saat 03:00 da zirve için uyandık su hazırlayıp kahvaltı yaptıktan sonra saat 05:00 da zirve için harekete geçtik
Saat 9:30 ta bele vardık. Belden 200m aşağıda karın sertleşmesi üzerine krampon taktık.
Saat 11:30 da Zirveye vardık yaklaşık 20dk zirvede fotoğraf çekildikten sonra geri dönüşe geçtik.
İlk kulvarı geçtikten sonra kar yumuşadı ve kramponları çıkartarak temkinli bir şekilde saat 14:15 te kampa vardık.
15:15 te kampı toplayarak inişe geçtik ve 16:30 da aydere vardık.